مدرس زبان بدن استاد زبان بدن تدریس زبان بدن آموزش زبان بدن

مدرس زبان بدن استاد زبان بدن تدریس زبان بدن آموزش زبان بدن

مدرس زبان بدن استاد زبان بدن سخنران زبان بدن تدریس زبان بدن آموزش زبان بدن دوره زبان بدن

مدرس زبان بدن استاد زبان بدن سخنران زبان بدن تدریس زبان بدن آموزش زبان بدن دوره زبان بدن

مدرس زبان بدن استاد زبان بدن

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

مدرس زبان بدن استاد زبان بدن تدریس زبان بدن آموزش زبان بدن

مدرس زبان بدن استاد زبان بدن تدریس زبان بدن آموزش زبان بدن

مدرس زبان بدن استاد زبان بدن تدریس زبان بدن آموزش زبان بدن

مدرس زبان بدن استاد زبان بدن تدریس زبان بدن آموزش زبان بدن

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس زبان بدن استاد زبان بدن سخنران زبان بدن تدریس بازرایابی

استاد زبان بدن مدرس زبان بدن سخنران زبان بدن تدریس زبان بدن
مدرس فروش استاد فروش

مدرس زبان بدن استاد زبان بدن آموزش بازاریابی

آموزش زبان بدن

آموزش زبان بدن آموزش بازاریابی

آموزش زبان بدن آموزش زبان بدن

مدرس زبان بدن

آموزش زبان بدن آموزش زبان بدن

۴ مطلب در اسفند ۱۳۹۵ ثبت شده است

مدرس TRIZ استاد TRIZ آموزش TRIZ تدریس TRIZ کلاس TRIZ

استاد مدیریت سخنران مدیریت | يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶ ب.ظ

  مدرس TRIZ استاد TRIZ  آموزش TRIZ  تدریس TRIZ  کلاس TRIZ 

  مدرس TRIZ   استاد TRIZ    آموزش TRIZ    تدریس TRIZ    کلاس TRIZ 


تئوریTRIZ برگرفته از اول واژگان روسی Teoriya Resheniya Izobrtatelskikh Zadatch است که نخستین بار توسط Altsshuller Genrich در شوروی مطرح وازآن زمان تاکنون توسعه یافته است.در این دوره ضمن آشنایی با مفاهیم خلاقیت و نوآوری،
 تاریخچه و دانشمندان موثر در این متدولوژی(TRIZ)
مدرس برند
موارد زیرنیز مورد بررسی قرارخواهند گرفت

مقدمه ای بر نظریه حل ابتکاری مسئله (TRIZ) 

 پرسشنامه موقعیتهای نوآوری (ISQ)

دوره بهبود سازمانی
 ارتباط ووجه تمایزTRIZ با دیگر تکنیکهای مهندسی و حل مسئله 

 فرآیند حل خلاق و نظام مند مسئله در TRIZ 

 تناقض های فنی و فرمول بندی مسئله 

39 پارامترمهندسی و 40 اصل ابداعی

 رفع تضاد ها و ماتریس تضاد تکنیکی 
مدرس اصول و فنون مذاکره

 کارکرد سودمند(UF) و کارکرد زیانبار(HF) در مسائل و تجزیه و تحلیل شیی اثر 

مثالهای واقعی از اجرا و کاربرد TRIZ در حل مسائل مهندسی


  مدرس TRIZ استاد TRIZ  آموزش TRIZ  تدریس TRIZ  کلاس TRIZ 

مدرس تریز استاد تریز تدریس تریز کلاس تریز  دوره تریز 

مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی استاد فروشندگی تدریس فروشندگی معلم فروشندگی

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

 بهزاد حسین عباسی


استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


با ما تماس بگیرید 

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir



بهزاد حسین عباسی مدرس تریز 

09121724677
  • استاد مدیریت سخنران مدیریت

دوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM مدرس crm استاد crm تدریس crm سخنران crm آموزش crm

استاد مدیریت سخنران مدیریت | شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ب.ظ

دوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس crm استاد crm تدریس crm سخنران crm آموزش crm 

مدرس crm   استاد crm   تدریس crm   سخنران crm   آموزش crm 

مدرس crm استاد crm تدریس crm

در روندهای جدید کسب و کار، به دست آوردن رضایت مشتریان جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمان‌ها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی می‌دانند موفقیت آنها در راه رسیدن به اهداف کلان سازمان‌، در گرو جلب رضایت مشتریان است.

اهداف دوره : 

• افزایش مهارتهای تفکر استراتژیک نسبت به بازار و مشتری

• افزایش مهارتهای استقرار نظام مدیریت ارتباط با مشتریان

• افزایش قابلیت های تقسیم بندی بازار، رقبا، مشتری و محصول

• توسعه مهارتهای ارتباط مؤثر با مشتریان جهت توسعه سازمان

رئوس مطالب : 

مدرس crm استاد crm تدریس crm

• مفاهیم و اصول CRM

• رقابت، بازار، مشتری و ارتباطات

• استراتژی های بازار و مشتری مداری

• مدلهای تقسیم بندی بازار و مشتری

• مدل های استخراج عوامل رضایت و خشنودی مشتریان

• مدل های سنجش، تحلیل و ارزیابی رضایت مشتریان

• درخت تصمیم گیری بازار و مشتری

• تحول در CRM

• معماری CRM

• فرآیندها و عوامل کلیدی موفقیت در CRM

استادمدیریت ارتباط با مشتری CRM 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

تدریس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاور مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM


  مدرس بازاریابی سخنران بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازرایابی معلم بازاریابی

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران  اصول  و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM


مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


با ما تماس بگیرید 

 

09121724677

09128724677

behzadabbasi.com

behzadabbasi.ir

  • استاد مدیریت سخنران مدیریت

مدرس کوچینگ استاد کوچینگ آموزش کوچینگ تدریس کوچینگ

استاد مدیریت سخنران مدیریت | شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵ ق.ظ

کوچینگ چیست؟

مدرس کوچینگ   استاد کوچینگ   آموزش کوچینگ   تدریس کوچینگ 


کوچینگ یک رابطه‌ی حمایتی و دو طرفه است است که در آن کوچ به مراجع خود کمک می‌کند تا با تمرکز بر هدف انتخاب شده به نتایج مورد نظر دست پیدا کند.


کوچینگ علاوه بر مهارت می‌تواند یک فلسفه و نگرش در کار و زندگی باشد. افرادی که مهارت‌های کوچینگ را می‌آموزند بر بدست آوردن نتایج تمرکز می‌کنند، خوب گوش می‌کنند و بسیار زیاد پرسش می‌کنند. این افراد در محیط کار خود و یا حتی در زندگی شخصی به دیگران کمک می‌کنند تا به نتایج دلخواه‌ برسند و از این طریق اهداف کسب و کار یا اهداف مشترک زندگی شخصی محقق شود.


شغل کوچینگ در سال‌های اخیر رشد چشم‌گیری داشته به‌طوری که در آمارها جزو تاثیرگذارترین روش‌ها و ابزارهای توسعه‌ی رهبری سازمانی معرفی شده است.


فرآیند کوچینگ فرآیند زیبایی است به این دلیل که همزمان که فرد در نقش مربی به دیگر افراد کمک می‌کند، بر توسعه‌ی شایستگی‌های خود هم سرمایه‌گذاری کرده است. به‌همین دلیل کوچینگ نه‌تنها درباره‌ی آدم‌های دیگر است بلکه درباره‌ی خود شما و موفق شدن‌‌تان است.


کوچینگ بالندگی چیست؟


کوچینگ بالندگی، دوره‌ی آموزش مهارت کوچینگ به افرادی است که قصد دارند کسب و کار کوچینگ داشته باشند یا مدیرانی که می‌‌خواهند از این مهارت در سازمان‌ خود استفاده کننداست. کوچینگ بالندگی براساس تئوری‌های روانشناسی مثبت‌نگر (Positive Psychology) و فلسفه‌ی جستجوی ارزش‌‌ها (Appreciative Inquiry) طراحی شده است و محتوای آن کمک می‌کند تا شرکت‌کنندگان علاوه بر یادگیری مهارت‌های پایه‌ی کوچینگ به مهارت‌های تغییر رفتار، انگیزش و دستیابی به نتایج، حمایت و …  آگاه شوند.


چگونه مغز ما تصمیم می‌گیرد که چه چیزی را به اشتراک بگذارید و به چه کسی اعتماد کند


هر روزه ما صدها نوع مختلف از احساس و هیجان را در درون خود تجربه می‌کنیم که هر یک هم دارای ویژگی‌های خاص خود است و البته همگی تفاوت‌های بسیار اندکی و ناچیزی با یکدیگر دارند و البته مختص موقعیت‌های اجتماعی هستند که در درون ما شکل می‌گیرند.


 مدرس بازاریابی


 استاد بازاریابی

 

 استاد بازاریابی


 

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

  مدرس بازاریابی سخنران بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازرایابی معلم بازاریابی

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران  اصول  و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


با ما تماس بگیرید 

مدیر برنامه ها جواد حسنی

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

 

 

  • استاد مدیریت سخنران مدیریت

مدرس زبان بدن آموزش زبان بدن مدیران

استاد مدیریت سخنران مدیریت | چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲ ق.ظ

مدرس زبان بدن آموزش زبان بدن مدیران

مدرس زبان بدن


زبان بدن یک ارتباط غیرکلامی است که ما به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه از آن استفاده می‌کنیم. این ارتباط غیرکلامی شامل ارسال و دریافت سیگنال‌های بدون کلام می‌شود. گفته می‌شود که ارتباطات خوب پایه و اساس رابطه‌های موفق است، بنابراین توانایی شناخت و استفاده درست از رابطه‌ی غیرکلامی یا همان زبان بدن ابزار قدرتمندی است که به شما این امکان را می‌دهد که منظور واقعی‌تان را به فرد مقابل برسانید و تعامل با دیگران را به یک تجربه‌ی آسان و لذت‌بخش تبدیل کنید. در این نوشته با ۲۳ ترفند زبان بدن آشنا می‌شوید که شما را دوست‌داشتنی می‌کند.

ترفندهای زبان بدن که شما را فورا دوست‌داشتنی می‌کند

مدرس زبان بدن

شما در طول روز سیگنال‌هایی را به مردم ارسال می‌کنید، بدون اینکه توجهی به آنها داشته باشید. نحوه‌‌ای که چشمان‌تان را حرکت می‌دهید و نحوه‌ای که با کسی دست می‌دهید نمونه‌های این سیگنال‌ها هستند. ممکن است با استفاده از زبان بدن، سیگنال‌های ناخودآگاهی را ارسال کنید که یا سبب شوند دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند یا حداقل حرف شما را به واسطه‌ی دریافت آن سیگنال‌ها، اجمالا درست فرض کنند. هر زمان که درباره‌ی این مهارت‌ها صحبت می‌کنم، همیشه یک یا دو نفر هستند که از «اثر گذاشتن» بر دیگران به وسیله‌ی زبان بدن (ترفندهای روانی) احساس راحتی نمی‌کنند.


مقاله مرتبط: چند ترفند عالی برای اینکه بتوانیم زبان بدن دیگران را بخوانیم

فریبندگی، همیشه هم بد نیست

«اثر گذاشتن»، تغییر رفتار یا تفکر دیگری است.

«فریبندگی»، دانسته اثر گذاشتن است.

شاید وقتی واژه‌ی «فریبندگی» را بشنوید، فورا افکار منفی به سراغ‌تان بیاید، اما دست نگه دارید.

فریبندگی به معنی دستکاری در برداشت و حس دیگران، لزوما بد نیست. آنچه بد است، نیت‌های بد انسان‌ها است.

نمونه‌ی ۱: فرد موذیِ فریبنده

انسان بد، بد است و انسان‌ بدی که فریبکاری می‌کند واقعا مشکل‌ساز است. برای نمونه:

دختر بدجنسی که قصد دارد جایگاه اجتماعی همکلاسی دوست‌داشتنی‌اش را پایین بیاورد.

او به همکلاسی‌هایش می‌گوید که این دختر دوست‌داشتنی کار بدی کرده است.

در نتیجه‌ کل کلاس دختر دوست‌داشتنی را کمتر دوست خواهند داشت.

و حالا دختر دوست‌داشتنی غمگین می‌شود.

نمونه‌ی ۲: فریبندگی دوستانه

فریبندگی می‌تواند حال و روز هر کسی را در موقعیت خاصی بهتر کند.

آدم خوش‌گذران یک فریبنده‌ی باتجربه است.

او تصادفا به شخصی تنه می‌زند.

او به نحو آرامش‌بخشی لبخند زده و عذرخواهی می‌کند، حتی اگر خودش مقصر نباشد.

به این ترتیب آدم خوش‌گذران با درایت و فریبندگی خود از وقوع یک دعوا جلوگیری می‌کند و شبِ خوشی را می‌گذراند.

همانطور که در این دو نمونه مشاهده کردید، مشکل دختر بدجنس در نمونه‌ی ۱، فریبندگی و دستکاری در موقعیت نبود. مشکل، نیت‌ بد و دروغ او بود.

درخواست من: نیت‌های خوب داشته باشید

فرض را بر این می‌گذارم که شما از این ترفندها با نیت‌های خوب استفاده خواهید کرد و لطفا همین کار را بکنید.

بخش ۱: نگرش و زبان بدن

ذهن آدمی همواره به دنبال قضاوت کردن است. این ویژگی ما در فرایند تکامل باعث بقای ما شده است. ما در یک چشم به هم زدن قضاوت می‌کنیم:

آیا این فرد تهدیدی برای جان من است؟

آیا این فرد جذّاب است؟

آیا این فرد برای بقای (اجتماعی) من فایده‌ای دارد؟

به این غریزه توجه کنید، اما بدون شناخت بهتر فرد، هرگز تحت تاثیر آن عمل نکنید. ترفندهای زیر به شما کمک خواهند کرد تا به شیوه‌هایی رفتار کنید که دیگران برداشت خوبی از رفتار شما داشته باشند.

این بخش منحصرا درباره‌ی زبان بدن نیست، بلکه این نگرش‌ها به طور ناخودآگاه بر زبان بدن شما تأثیر خواهند گذاشت.

احساس امنیت کنید و از خود اطمینان نشان دهید

این نگرش آنقدر مهم است که باید یک مقاله‌ی کامل را به آن اختصاص داد. شما نمی‌توانید ۱۰۰٪ اوقات از این نگرش برخوردار باشید. به‌علاوه، قطعا مواردی هست که مطمئن به نظر نرسیدن به شما مزیت دوست‌داشتنی بودن را می‌دهد، اما نگرش عنوان شده روی هم رفته درست است.

دو نکته را باید در این خصوص در نظر بگیرید:

– سعی کنید مسائل ناراحت‌کننده را برطرف کنید:

برای من پوست بد یک مسئله بود که آن را برطرف کردم.

مسئله‌ی دیگر انتخاب لباس بود که آن را با به همراه بردن یکی از دوستانم هنگام خرید، حل کردم.

– به خودتان احساس امنیت را یاد بدهید:

من از کتاب‌های صوتی خودآموزی که دانلود کردم چیزهای زیادی آموختم.

هیکل متناسب داشتن کمک زیادی به من کرد. کتاب «بدن چهار ساعته» (The 4 Hour Body) یا خلاصه‌اش را بخوانید.

همه دوست هستند، مگر غیر از این ثابت شود

همه دوست هستند، مگر غیر از این ثابت شود- ترفندهای زبان بدن

چرا پیش از آنکه اصلا پلی ساخته باشید، دست به تخریب آن بزنید؟ اصلا منطقی به نظر نمی‌رسد:

شما می‌توانید همه چیز را به دست آورید

شما هیچ چیزی برای از دست دادن ندارید

به زودی خواهید فهمید که آیا فرد جدیدی که وارد زندگی‌تان شده، می‌خواهد یا می‌تواند یک دوست خوب باشد یا نه.

  • استاد مدیریت سخنران مدیریت